Isnin, 5 Januari 2009

Rahsia Perkahwinan Rich, Velvet Terbongkar!

KL, 12 DIS 2008: Dalam sibuk-sibuk bercerita tentang perkawinan artis popular, terkejut pula Murai Batu melihat foto perkahwinan yang dikirimkan peminat fanatik bekas pelajar Akademi Fantasia 4 (AF4), Rich dan Velvet. Hai, dalam diam-diam pasangan sejoli ini dah pun menjadi suami isteri pada tanggal 5 Disember lalu!

Murai Batu difahamkan, majlis ini dibuat secara rahsia di taman berhampiran sebuah ballroom. Tambah sensasi, Murai Batu difahamkan semua tetamu yang hadir tidak dibenarkan mengambil gambar. Haa, macam mana pula boleh ada gambar seperti yang kita lihat ini?

Apa kes pun, Murai Batu dapat menghidu bahwa majlis ini dihadiri kira-kira 500 orang jemputan yang terdiri dari kalangan orang ternama. Pun begitu, Murai Batu kecewa kerana tiada seorang pihak media pun dijemput membuat liputan.


Kenapa Rich dan Velvet? Setahu Murai Batu selama ini mereka tidak pernah pun berselindung tentang hubungan cinta mereka itu? Adakah mereka hendak buat surprise atau gimik?

Hakikatnya, Murai Batu mendapat jawapan dari teman baik Velvet yang turut menghadiri majlis ini.

"Sebenarnya mereka bukan nak sorok tapi mahu menghormati keputusan kedua belah keluarga. Orang tua mereka yang mahu perkara ini dirahsiakan. Mereka juga mahu merasai perkahwinan seperti orang biasa yakni bukan seperti artis. Tambahan pula, kebanyakan tetamu yang hadir semuanya orang besar-besar," kata teman baik Velvet itu.

Bagaimanapun, Murai Batu ucapkan jutaan terima kasih buat insan yang sudi mengirimkan foto cantik ini. Murai Batu bukan apa, hanya nak berkongsi dengan peminat mereka saja.

Nampak gaya, merekalah pasangan kedua AF yang berkahwin selepas Khai dan Rosma.


(Petikan Dari Murai.com)

Tahniah buat Velvet Dgn Rich semoga bahagia hingga ke akhir hayat (^_^)
Amin........................

Tiada ulasan: