Ahad, 15 Februari 2009

Hari Keluarga PUMS

Sebelum Aktiviti bemula
Sebelum Balik
Time Makan Malam (Dinner)

Dah lama rasa ye saya tak update blog saya ni......

Di sini saya ingin berkongsi bersama cerita berkaitan dgn hari keluarga perpustakaan yang telah dibuat baru-baru ni iaitu pada 31 januari 2009 hingga 01 februari 2009. Pada hari tersebut telah dibuat di beringgis beach resort, papar. Yang best ye orang lain kena berkongsi bilik tetapi saya pula dapat bilik sorang2 aje.......hehehehehe kalau dah sorang2 kat bilik 2 biasalah ajak awek yang bekerja sama tumpang sebiliklah.......huakakakaka (ketawa setan). Macam-macam aktiviti yang telah diadakan pada masa 2. Antara aktiviti yang saya ikut adalah seperti dew games, boling kelapa dan tarik tali. Mahu aje lenguh kaki saya selepas tarik tali......dapat juga no.2 dan paling hadapan sekali.......selepas aje selesai aktiviti pada petang 2 terus terjun kolam renang.......keesokkan hari ye pula adalah tarian poco-poco pula......huhuhuhu

Tiada ulasan: